052-4423268
לייעוץ או גיוס עובדים השאירו פרטים

 

 

גיוס והשמה להייטק - מפתחים ותפקידי מטה

  1. דף הבית
  2. מרכז ידע ומאמרים
  3. משאבי אנוש, גיוס ופיתוח מנהלים
  4. גיוס והשמה להייטק - מפתחים ותפקידי מטה
אנחנו מגייסים

גיוס והשמה של מפתחי היי-טק ואנשי מקצוע לתפקידי מטה דורש נקיטה בגישה מיוחדת אשר ייעודה למשוך אנשי מקצוע מובילים עם הכישורים הטכניים והמומחיות הדרושים בתעשיית הטכנולוגיה.
יש לא מעט פלטפורמות ייעודיות בהן ניתן לעשות שימוש לצורך גיוס אנשי המקצוע המתאימים כמו: לוחות דרושים מקוונים, רשתות חברתיות כמו לינקדאין ועוד..

כיום, הדרך היעילה והמהירה ביותר לגיוס אנשי המקצוע המבוקשים עוברת בקבלת סיוע מאותה חברת השמה המתמחה באופן פרטני בתחום זה.

גיוס עובדים בכירים להייטק

כאשר הצורך הוא בגיוס עובדים בכירים לתפקידי היי-טק, הרי שמדובר במשימה אשר דורשת גישה ממוקדת ואסטרטגית למשיכת טאלנטים ומנהיגים מנוסים שיכולים להציע ולהניע חדשנות, צמיחה והצלחה בתעשיית הטכנולוגיה המהירה.  כידוע, למועמדים אשר ייבחרו לאותם תפקידים בכירים יכולה להיות השפעה רבה על ההצלחה והצמיחה של אותה החברה.
לכן, חשוב לעשות שימוש בכל הכלים והאמצעים אשר יבטיחו את גיוס העובדים אשר אוחזים בידע, בכישורים וביכולות לאיוש התפקידים הרלוונטיים.

גיוס משרות בדרג ביניים להייטק

בתעשיית ההייטק יש חשיבות גבוהה לכל תפקיד. כחלק מכך, גם כאשר המטרה היא לגייס עובדים למשרות בדרג ביניים, יש חשיבות גבוהה לאתר את המועמדים המקצועיים והמתאימים ביותר עבור אותם התפקידים.

כחלק מכך, יש צורך לנקוט בגישה ממוקדת אשר תמשוך מועמדים עם הכישורים הטכניים הנדרשים, הניסיון הרלוונטי ותכונות האופי המבוקשות.  
בכדי לאתר את המועמדים המתאימים ביותר יש חשיבות גבוהה להגדרה מעמיקה של התפקידים – כאשר שככל שההגדרה תהיה מפורטת יותר, כך יהיה קל יותר לאתר את המועמדים האופטימאליים.

חברות השמה מקצועיות המתמחות באופן פרטני בגיוס להייטק, ידעו לקחת את אותה הגדרת תפקיד, לאתר את המועמדים המתאימים וכמובן, לבצע סינון ומיון בדרך לרשימה מצומצמת של המועמדים המוכשרים ביותר.

שירות גיוס מותאם לפי צרכי הלקוח

שירות גיוס מותאם לפי צרכי הלקוח מצריך בשלב הראשון הגדרה והבנה מעמיקה של אותם הצרכים.
כחלק מכך, על החברה אשר מבקשת לגייס עובדים לשירותיה, להגדיר בשלב הראשון את התפקיד עבורו היא מבקשת לגייס ולכלול פרטים כמו: תחומי האחריות של אותו עובד, כישורים נדרשים, הניסיון הרלוונטי המבוקש לצורך איוש אותו התפקיד וכיוצא בזה..
את ההגדרה הזאת ניתן יהיה להעביר לאותה חברת השמה בה מסתייעים לצורך המטרה -  והיא כבר תדע איך לפעול ומה לעשות בכדי לסנן מועמדים וכמובן, להגיע אך ורק לאלו אשר עונים על כל הצרכים והציפיות אשר הוגדרו על ידי החברה המגייסת.

ציד מועמדים אישי ללקוח

כאשר זה נוגע לתחום ההייטק לעיתים הצורך יהיה  בצייד מועמדים אישי, עבור משרות אשר נתפרו באופן פרטני עבור אותה החברה.
במקרה כזה, חש

חברות השוב להסתייע בחברת השמה אשר אוחזת ביכולות ובכלים לאתר מועמדים מוכשרים אשר מתאימים באופן פרטני לצרכיה של אותה החברה.
מה שכאלו יחזיקו בכלים לביצוע סורסינג מקיף ויקפידו לעשות שימוש בפלטפורמות ייעודיות אשר יאפשרו להן להגיע באופן פרטני למועמדים המתאימים והאיכותיים ביותר.
כמובן, שחברות השמה כאלו אמורות להכיר לעומק את ענף ההייטק ולאחוז בטכנולוגיות, ידע וקשרים אשר יאפשרו להן לבצע הד האנטינג בצורה האיכותית, המקצועית והיעילה ביותר.

כאשר זה נוגע לנושא של גיוס והשמה להייטק או לשירות של צייד ראשים, חשוב לא להתפשר על פחות מחברת ההשמה המקצועית והמנוסה ביותר בנמצא.
חברת "ברק לעסקים" היא חברת השמה מנוסה, בעלת התמחות פרטני בגיוס לתחום ההייטק.

באפשרותכם להשאיר פרטים ובתוך זמן קצר נציג מטעם החברה יחזור אליכם עם כל המידע על שירותי החברה.




 

אולי יעניין אותך גם:
FB